top of page

Współpraca, która się opłaca

  • Zdjęcie autora: joanna9344
    joanna9344
  • 23 cze 2022
  • 2 minut(y) czytania

Zaktualizowano: 7 lis 2022

Utrzymanie czystości, w szczególności w dużych budynkach biurowych, przychodniach, halach produkcyjnych czy w hotelach, to trudne zadanie. Dlatego coraz większą popularnością cieszą się usługi świadczące przez profesjonalne firmy sprzątające. Ten rodzaj współpracy przynosi wiele korzyści dla usługobiorcy, zarówno pod względem ekonomicznym, jak i organizacyjnym. W tym artykule omówimy, jak wygląda współpraca z naszą firmą?

PIERWSZY KONTAKT Przy pierwszym spotkaniu zbieramy informację o obiekcie. Prosimy klienta o takie informacje jak:

  • metraż — dla rozplanowania czasu pracy oraz liczby etatów,

  • typ powierzchni — dla zaplanowania odpowiedniej technologii sprzątania,

  • rodzaj obiektu — na przykład biurowy, medyczny, produkcyjny — dla przygotowania harmonogramu prac i środków czystości,

  • lokalizację — dla zaplanowania czasu i drogi dojazdu,

  • dodatkowe usługi — pranie dywanów, mycie okien itp.,

  • ewentualnie rodzaj środków chemicznych, jakie mają być użyte podczas usługi np. profesjonalne środki ekologiczne.

DOPASOWANIE TECHNOLOGII SPRZĄTANIA Gdy już otrzymamy odpowiednie informacje od klienta, dopasowujemy usługę do potrzeb lokalu:

  • sprzęt — szorowarki, polerki do podłóg, mopy, odkurzacze i inny drobny sprzęt, który zależny jest od rodzaju czyszczonej powierzchni. Ilość sprzętu zależy zarówno od metrażu, liczby personelu jak i ich zmian na obiekcie,

  • środki czystości — należy zwrócić szczególną uwagę na dobór chemii. Ważne jest, aby każda powierzchnia była czyszczona odpowiednim środkiem. W innym wypadku może dojść do uszkodzeń niektórych delikatnych powierzchni.



Osoba trzymająca środki czystości u sprzęt do czyszczenia w rękach
Środki czystości

Każdy obiekt wymaga innej technologii — zależnej od ilości i typu pomieszczeń — więc zawsze poświęcamy czas na wnikliwą wizję lokalną, aby nasza współpraca była zharmonizowana z potrzebami kontrahentów.


Precyzyjnie uzgadniamy zakres naszych usług, a także częstotliwość sprzątania – może to być raz w tygodniu, kilka razy w tygodniu, a nawet codziennie – w zależności od tego, co jest dla naszego Klienta najwygodniejsze.

HARMONOGRAM PRAC

Opisanie 5 pięcu krokach jak wtorzymy harmonogram. Od rozpisania pomieszczeń i terminów sprzątania po opisanie środków czyszczących i sprzętu.
Jak tworzymy harmonogram prac.

Tak jak zaprezentowaliśmy na powyższym harmonogramie, szczegółowo rozpisujemy:

  • charakter obiektu — np. placówki medyczne, przedszkola wymagają częstszej dezynfekcji, gdy natomiast obiekty produkcyjne potrzebują chemii do ciężkich zabrudzeń,

  • metodę sprzątania,

  • sposób dozowania środków,

  • częstotliwość poszczególnych czynności.


Zależy nam na tym, aby nasi pracownicy byli wizytówką naszej firmy. Tak jak w innych miejscach pracy wiąże się to z podnoszeniem kompetencji pracowników, co wpływa na postrzeganie PIXY jako profesjonalnej firmy sprzątającej. Dlatego harmonogram prac, BHP, ppoż., oraz karty charakterystyki obiektu wykorzystujemy w trakcie szkolenia personelu.


Dzięki wyszkolonemu personelu i profesjonalnie wykonanym pacom sprzątającym posiadamy pozytywną opinię o naszych usługach, a Klienci chętnie polecą nasze usługi sprzątania. Swoje prace zawsze dostosowujemy do potrzeb i wymagań Klienta. Zapraszamy!

Komentarze


  • Google Places
  • Facebook

©2022 by PIXY sp. z o.o..

bottom of page