Współpraca, która się opłaca
- joanna9344
- 23 cze 2022
- 2 minut(y) czytania
Zaktualizowano: 7 lis 2022
Utrzymanie czystości, w szczególności w dużych budynkach biurowych, przychodniach, halach produkcyjnych czy w hotelach, to trudne zadanie. Dlatego coraz większą popularnością cieszą się usługi świadczące przez profesjonalne firmy sprzątające. Ten rodzaj współpracy przynosi wiele korzyści dla usługobiorcy, zarówno pod względem ekonomicznym, jak i organizacyjnym. W tym artykule omówimy, jak wygląda współpraca z naszą firmą?
PIERWSZY KONTAKT Przy pierwszym spotkaniu zbieramy informację o obiekcie. Prosimy klienta o takie informacje jak:
metraż — dla rozplanowania czasu pracy oraz liczby etatów,
typ powierzchni — dla zaplanowania odpowiedniej technologii sprzątania,
rodzaj obiektu — na przykład biurowy, medyczny, produkcyjny — dla przygotowania harmonogramu prac i środków czystości,
lokalizację — dla zaplanowania czasu i drogi dojazdu,
dodatkowe usługi — pranie dywanów, mycie okien itp.,
ewentualnie rodzaj środków chemicznych, jakie mają być użyte podczas usługi np. profesjonalne środki ekologiczne.
DOPASOWANIE TECHNOLOGII SPRZĄTANIA Gdy już otrzymamy odpowiednie informacje od klienta, dopasowujemy usługę do potrzeb lokalu:
sprzęt — szorowarki, polerki do podłóg, mopy, odkurzacze i inny drobny sprzęt, który zależny jest od rodzaju czyszczonej powierzchni. Ilość sprzętu zależy zarówno od metrażu, liczby personelu jak i ich zmian na obiekcie,
środki czystości — należy zwrócić szczególną uwagę na dobór chemii. Ważne jest, aby każda powierzchnia była czyszczona odpowiednim środkiem. W innym wypadku może dojść do uszkodzeń niektórych delikatnych powierzchni.

Każdy obiekt wymaga innej technologii — zależnej od ilości i typu pomieszczeń — więc zawsze poświęcamy czas na wnikliwą wizję lokalną, aby nasza współpraca była zharmonizowana z potrzebami kontrahentów.
Precyzyjnie uzgadniamy zakres naszych usług, a także częstotliwość sprzątania – może to być raz w tygodniu, kilka razy w tygodniu, a nawet codziennie – w zależności od tego, co jest dla naszego Klienta najwygodniejsze.
HARMONOGRAM PRAC

Tak jak zaprezentowaliśmy na powyższym harmonogramie, szczegółowo rozpisujemy:
charakter obiektu — np. placówki medyczne, przedszkola wymagają częstszej dezynfekcji, gdy natomiast obiekty produkcyjne potrzebują chemii do ciężkich zabrudzeń,
metodę sprzątania,
sposób dozowania środków,
częstotliwość poszczególnych czynności.
Zależy nam na tym, aby nasi pracownicy byli wizytówką naszej firmy. Tak jak w innych miejscach pracy wiąże się to z podnoszeniem kompetencji pracowników, co wpływa na postrzeganie PIXY jako profesjonalnej firmy sprzątającej. Dlatego harmonogram prac, BHP, ppoż., oraz karty charakterystyki obiektu wykorzystujemy w trakcie szkolenia personelu.
Dzięki wyszkolonemu personelu i profesjonalnie wykonanym pacom sprzątającym posiadamy pozytywną opinię o naszych usługach, a Klienci chętnie polecą nasze usługi sprzątania. Swoje prace zawsze dostosowujemy do potrzeb i wymagań Klienta. Zapraszamy!
Komentarze